“O‘zbekoziqovqatxolding” kompaniyasi hamda “O‘zto‘qimachiliksanoat” uyushmasi bilan hamkorlikda ilmiy-amaliy seminar o‘tkazildi

Bugun, 28-mart kuni Marketing kafedrasi tomonidan “O‘zbekoziqovqatxolding” kompaniyasi hamda “O‘zto‘qimachiliksanoat” uyushmasi bilan tuzilgan innovatsion korporativ hamkorlik shartnomasi doirasida ilmiy-amaliy seminar o‘tkazildi. “Mamlakat iqtisodiyotining jahon bozoriga integratsiyasi va eksportga yo‘naltirilgan iste’mol tovarlari marketingi” mavzusida o‘tgkazilgan ilmiy-amaliy seminarda professor-o‘qituvchilar, doktorantlar hamda marketing ta’lim yo‘nalishidagi magistrlar va bakalavrlar ishtirok etdi.

 

 

Ilmiy-amaliy seminarda “O‘zbekoziqovqatxolding” xolding kompaniyasi Marketing va oziq-ovqat tovarlarini eksportini tashkil qilish boshqarmasi boshlig‘i Bahodir Yunusov “Eksportga yo‘naltirilgan oziq –ovqat mahsulotlari va iqtisodiyotni jahon bozoriga integratsiyasi” mavzusida ma’ruza qildi. Ma’ruzada mamlakatimiz oziq-ovqat sanoatini rivojlanishi, ishlab chiqarish va eksport salohiyati, rivojlanish strategiyalari, milliy brendlarni xalqaro nufuzini oshirish kabi bir qator masalalar bo‘yicha axborot berdi.

 

 

“O‘zto‘qimachiliksanoat” uyushmasidan taklif etilgan Ta’lim muassasalari bilan ishlash, qayta tayyorlash va malaka oshirishni tashkillashtirish bo‘limi boshlig‘i Sa’dulla Tadjiyev esa o‘z ma’ruzasida asosiy e’tiborni xalqaro bozorlarga milliy to‘qimachilik mahsulotlari bilan chiqishdagi asosiy muammolar va bu borda uyushma tomonidan olib borilayotgan samarali ishlarga qaratdi. Uning ta’kidlashicha, mahalliy korxonalarda yuqori malakali marketologlarga bo‘lgan talabning oshib borayotganganligi va bu muammoning asosiy yechimi korporativ hamkorlik doirasida aniq strategik yo‘nalishlar asosida ishlash lozimligi ta’kidlandi.

 

 

 Ilmiy-amaliy seminarda Marketing” kafedrasi 2-kurs tayanch doktoranti Nafosat Sharopovaning “Korxonalar faoliyatini marketing tadqiqotlari asosida takomillashtirish” mavzusida hamda MMRT-10 guruh magistranti Abdulaziz Alievning “Korxonani rivojlantirishda raqamli marketing texnologiyalaridan foydalanishni takomillashtirish” mavzusidagi ma’ruzalari eshitildi.

 

Izohlar
Izoh qoldirish
single.php